رمان عشق بی انتها 2

نیلوفر مهدیزاده · 10:14 1400/08/17

بپر ادامه حوصله پوستر ندارم 

سه روز بعد 
نمیخوام داستان منحرفی بشه برا همین اون تیکه ها ر بر میدارم بچه تو وب میچرخه

استاد سوهان اومد تو بالکن و گفت

اگه میخوای به نگهبان بودن ادامه بدی باید هویت گربه سیاه رو بدونی 

ولی نمیتونیم اینجوری که...

یا میفهمی یا معجزه گرتو پس میدی 

باشه امشب باهاش حرف میزنم 

 

شب

گربه سیاه ما باید هویتای همو بدونیم 

خوب باشه من ادرینم ادرین اگراسست 

(از خده منفجر شدن مریت)

وای خیلی خوب بلدی شوخی کنی کیتی من که باور نمیکنم ادرین اگراست یه سر و گردن از تو بالاتره امکان نداره بار کنم عشقم تو بودی (در حال خنده اینارو گفت)

باشه باور نمیکنی؟ پنجه ها داخل 

ا..اد..ادر...ادری...ادری...ادرینننننننننن

اره مرینت 

(همو بغل میکنن و super lovly adrinette kissترنسلیت زنین بفهمین ماججرا از چه قراره)  در همین هین اون سوهان کله کدو با رضایت نگاهشو ازشون میزده و در میره

برگشتم خونه ادرین بهم زنگ زد

سلام بانوی من

سلام کیتی 

زبلرذاتدئنومکنمتالبلاتن(دو هزار ساعتحرف زدن)

من دیگ باید برم بای کیتی

بای مای لیدی  

  گوشی رو بغل کردم و خوابیدم بیدار که شدم راهی مدرسه شدم سر راه که داشتم از پلهها میرفتم بالا خوردم با ادرین  دوتایی افتادیم زمین کش موهام پاره شد و خودمم کمرم شکست ادرین بدو از له ها امد پایین (از بالا پرت شده بود پایین)و بلنندم کر گفت

ببخشید واو چه ناز شدی راست میگفت موهام بلن شده بود و وقتی باز بود ه فر خیلی ملایم داشت بلند شدم که متوجه شدم موقع راه رفتن پام درد میگیره لند لند زنان خودو رسوندم به پله ادرین گفت 

بپر بالا و منو تو بغلش گرفت انگا پر کاهم بلندم کرد (یه دست زیر گردن یه دست زیر نشیمنگاه جوری که بابا ها بچه هارو بغل میکنن)و برد توی کلاس روی صندلی خودم نشوندم موقع کلاس یکی دوتا نامه داد که خیلی خنده دار بودن رو یکیشون نوشته بود مایلی بریم سیما؟ منم در جواب گفتم عالیه کی بریم؟ گفت جمعه عصر

مدرسه که تموم شد دوباره بلندم کرد و برد تو ماشین خودشون با ارامش بهم گفت برو دکتر که اگه مشکلی بود درمانش کنه

سه رو بعد

همه چی به خوبی و خوشی پیش میرفت برای کریسمس ادریین منو دعوت کرد من براش یه کلاه پشمی درست کرده بودم اونم برا من یه بسته گنده مداد رنگی 100 رنگ گرفته بود یعنی زوق مرگ شدم 

 

بعدی دو لایک و 10 نظر چیه فصل مدرسه اس نمیرسم خو