نویسنده جدیدم +تعوری

نیلوفر مهدیزاده · 09:35 1400/08/15

سیلام من نیلوفرم برای تعوری بپر ادامه 

تئوری خیلی مهمیه 

میراکلس تو دنیای واقعی وجود داره البته نه تو پاری!تو چین! 

میگی نه خوب نگا کن

 

تو قسمت پاندای کنگو کار میمون در میان پاندای کنگفو کار برای خودش مدال درست میکنه که خیلی شبیه نماد مجزه گر بود عکسشو اگه پیدا کردم میزارم 

چرا تو پاندای کنگفو کار بایداین نماد باشه؟ چون پشت صحنه ای کارتون چین سر و کار داره 

یکی از عکسای پیج جر جری بود با همکاراش یکیشون قیافش چینی بود!

چرا مرینت باید چینی باشه؟ چرا نباید مثلا چمدونم تایلندی باشه یا...؟

 چرا باید یه معجزه گر اژدها باشه؟ اژدها ریشه اش چینه! چین و ژاپن 

جواب همه این سوالات رو میدم!

 

 

روزی روزگاری پسری بود به نام چنگ

اون روزی روی خرابه های نزدیک خونه اش قدم میزد که چشمش به یک کاغذ افتاد 

کاغذ را خوند و (بلند بلند) دید جملات عجیبی دارد برای همین کاغذ را روی زمین انداخت و وقتی خواست بره کاغذ درخشید 

(تومار بود من گفتم کاغذ) 

بعد از چند روز پسرک به ان خراب برگشت و تصمیم گرفت نوشته ها رو رمز گشایی کنه

بعد از چند سال  تونست ورد رو کامل کنه و معجزه گر ها رو به وجود اورد (همش افسانس و باورش به شما بستگی داره) 

 

 

 

میدونم غیر قابل باور بود ولی... چین هست که افسانه های زیادی داره حتی تیکی! تیکی رو روی یکی از کاغذ پوسته های خیلی قدیمی چینی دیدم اسمش رو! یکم چینی بلدم ولی نه زیاد 

 من اون کاغذ پوسته رو حدود سه سال پیش توی یکی از وبلاگ های خاکی پیدا کردم اولین پستشون بود! نوشته رو دانلود کردم وحظ رضای خدا شاید چیزی دستگیرم شد 

 

 

و... تا حدود یک سال پیش که وبلاگم رو ساختم معیشو نفهمیدم

 

منبع بکوب وب خودمه پستش پاک شده فک کنم چون ندید موقع خالی کردن وبم 

اینم اولین پستم