وقتی پیش دبسانی بودم

معلم : بچه ها نوشابه برا بدن مضر هست پس نوشابه نخورید

بچه ها : چشم خانم

(چند روز بعد)

معلم : اه تا یه نوشابه ای رو بزنیم به بدن مگه نه مدیر

مدیر : جونم نوشابه

من در ذهنم : اخه خانم خودش گفت نوشابه نخورید اونوقت میاد جلو ما میخوره😐👈👉

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

وقتی یکی از بچه ها وسایلشو گم میکرد 

فردی ک وسایلشو گم کرده : خانم دفترم گم شده کار فلانی هست

فلانی : الکی نگو

معلم : تو کیفتو نگاه کن

فردی ک وسایلشو گم کرده : خانم نیستش باید تو کیف همه رو بگردین

معلم : بچه ها کیفاتونو بیارین تا ببینم

(بعد از اینکه در همه ی کیف ها گشته شد😐😂👈👉)

معلم : تو کیف هیشکی نبود

فردی ک وسایلشو گم کرده : خانم زیر میز همه رو بگرد

(بعد از گشتن زیر میز😂)

معلم : ای خاک تو سرت ایناش زیر میزته

فردی ک وسایلشو گم کرده : عه خانم زیر میزم بود این همه مدت

معلم : برو دفتر

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

وقتی معلم به بقیه میگفت گچ بیارید👈👉😂

معلم : دخترم برو دفتر پیش مدیر گچ بیار برا تخته

فلانی : چشم خانم (بعد از رفتن به دفتر و اوردن گچ)خانم اینم گچ

اما وقتی معلم به من میگفت گچ بیارم😑

معلم : سانیا برو دفتر گچ بیار 

من : باشه

(وقتی رفتم دفتر)

من : سلام مدیر اممم گچ میدید😄👈👉

مدیر : عزیزم گچامون تموم شده برو تو اون ساختمون مدرسه گچ بگیر

من در ذهنم : ای تو*ف تو این شانس😑*

(بعد از گرفتن گچ)


معلم : سانیا چرا دیر کردی

من : ........

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

تو کلاس انلاین 😂👈👉

معلم : صبح همگی بخیر  و شادی امروز فارسی درس میدم

فلانی : اره

ارغوانی😐 : بله خانم

مرغانی 😐 : صبح شما هم بخیر خانم باشه خانم

معلم : عزیزای من گروه رو شلوغ نکنید از چشم باشه هم خبری نیست لطفا به هیچ کدوم از حرفای من نگید چشم باشه

ارغوانی😐 : چشم خانم

من در ذهنم : عزیزم ارغوانی😐😂خانم تازه گفت نگید چشم اونوقت تو دوباره میگی چشم اینم شد چیزی😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

وقتی کلاس دوم بودم بعضیا  امتحانو بد میداد😂👈👉

معلم : خب بچه ها یکی از پژوهشگران بزرگمون نوشته به دریاهای بزرگ رود میگوید چه جالب تاحلا نشنیده بودم

بچه ها : 😂😂😂😂

معلم : خب بعدشم یکی از پرفسرامون نوشته جرم را با نیوتون اندازه میگیرند اره ما میایم نیوتونو میاریم اینجا وایسه تا جرم این میز رو اندازه بگیرع(من: نیوتون بود دیه یادم نی😐👈👉)

بچه ها : 😂😂😂😂

معلم : یکی از پژوهشگران عظیم نوشته وسیله ی  اندازه گیری مایعات ترازو هست اره ما میایم یه ‌چیزی  مثل اب رو میریزیم رو ترازو عجبا

بچه ها : 😂

اون کسایی که غلط نوشته بودن : چیشد عه

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 

وقتی معلم یه چیزایی میگفت من سر کلاس خندم میگرفت😂

معلم : بچه ها به نظرتون  کدوم  جرمش بیشتر هست مثلا من میرم رو پشت بوم این میز  و ماژیک رو از پشت بوم پرت میکنم کدوم زود تر میاد زمین

من در ذهنم : جیغغغ میز از پشت بوم برت شه جعررر😂😂👈👉

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

وقتی من و دوستم عروسک میاوردیم سر کلاس و لو میرفتیم😂😐

من : بیا عروسکتو اوردی دیه زنگ تفریعه

دوستم : باشه اینم عروسک من

من : خانم نمیفهمه فعلا سرش تو گوشیشع

(بعد از اینکه معلم سرشو از گوشی دراورد😐😂)

معلم : اونا چین

من : چی ما رو میگین

معلم : اره

دوستم : 😱فهمید

معلم : عروسکاتونو بر میدارم زنگ اخر بهتون میدمش دیگه تکرار نشه

من و دوستم : باشه😶

(زنگ اخر که شد)

معلم : بیایین اینم عروسکاتون

من و دوستم : ب باشه😅👈👉

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

شعر خنده دار مدرسع انلاین😂

من : هعی وقتشه بس کنی مشق و درسارو بدو بگو مدرسه تعطیله  واسه همه درس داندنات مرسی واسه همه ی غیبت زنیات مرسی واسه همه نتمونو تموم کردنات مرسی معلمو ببین جون بابا مشقارو بلرزون با ما همه میگن معلم تموم کن این مسخره بازیارا😂معلممون غیبت زنه غیبت زنه 

معلم : این سانیا هم دانش اموز منه دانش اموز منه

من : فاز فارسی دادنو نگیر معنی لغات زیاد دستت دیدم اینجا ایرانه اگه فارسی بدی کار دستت میدم😂معلم معلم

معلم : جون بله سانیا

من : من خیلی بدم ازت میاد تویی بدترین دنیام معلمع معلمع همش سراغ درسع معلمو ببین جون بابا مشقارو بلرزون باما همه میگن معلم تموم کن این مسخرع بازیارا معلممون غیبت زنه غیبت زنهه

معلم : این سانیا هم دانش اموز منه دانش اموز منهههه

سرمراز معلم

سلامتی فارسی و نگارش زیر تریلی 

سلامتی درس خونا😂👈👉

مخلص همه بلینکیای😓😐عاشقتونم افتضاه😂😓😐


 

بای همین دیه😐😐😐😐😐دلم_ نیومد_بزارم_ادامه😐