از عنوان معلومه بنگر😂😂😂😂

 

مرینت : تیکی ولم کن

تیکی تو ذهنش : مرینت دوستم ندارععععع😭

من : وای بابای مرینت چه ترسناکهههههه😐😐😐😐

مرینت : الان داغونت میکنم تیکی

من : اره برو😂

من : دستای کششی لیدی عجبببب کشی😂😂😂😂😂کش میاره خیلی هم کش میاره

من : تعادلش رو داره از دست میده وای وای وای😂😂😂😂

من : یعنی الان چی میشه😂😂😂

من : و با مخ میخوره بههههه ...

من : دیوارررر بله بله😂😂😂😂

لیدی : چه خوشمزس بازم میخوام😂

لیدی : یامییییی😂

فقط لیدی رو😂😂😂

من : بابا نکنین بزارین با ارامش غذا بخوره گناه داره لیدی نازززممم😂💖

لیدی : اخخخخ دلم حق با سانیا بود زیاد خوردم عاقبت پر خوری شد😭

من : عللل لیدیییی نازیییی😂😭

من : عه نمیدونستم عمو هاکی هم میخوره 😂😂😂نخور جانم عاقبت پر خوری میشه هااا

هاکی : چیکار داری بشه فقط مهم معجزه اسا ی لیدی باگ و کت نوار هست نه دل درد

خبببب تمام شدددد دلم نیومد بزارم تو ادامع😂😐

کپی مکن چون مح از فیلم اسکرین شات گرفتم همشو کپی کردی بدجورییییی لهت میکنمممم😐

کامنت هم بدهههههههه ندادی گریه میکنم😐😐😐😂😐