رمان 💖🖤مریکت🖤💖 p14

꧁☬𝕭𝖆𝖐𝖚𝖌𝖔☬꧂ · 19:52 1400/05/20

سلاممممممممممممممممم 😐😃🖤🐈‍⬛✨

ساری خعلی دیر پارت دادم 😭 یه هفته سردرد شدید و سرفه و... داشتم 😭 چن روز پیش رفتم دکتر گفتن کرونا گرفتم 😐💔 ولی من نمیتونم به قولم عمل نکنم 😭😭 برین ادامه 😐

 

I was five and he was six We rode on horses made of sticks

 

پنج ساله بودم و اون شیش ما اسب های چوبیمون رو می تازوندیم

 

He wore black and I wore white… He would always win the fight

 

اون سیاه می پوشید و من سپید اون همیشه توی جنگ برنده بود

 

Bang bang! he shot me down… Bang bang! I hit the ground

 

اون به من شلیک می کرد بنگ بنگ من به زمین می خوردم… بنگ بنگ

 

Bang bang! that awful sound… Bang bang! my baby shot me down

 

اون صدای مهیب؛ بنگ بنگ عشق من بهم شلیک می کرد بنگ بنگ

 

Seasons came and changed the time When I grew up; I called him mine

 

فصل ها هی اومدن و زمونه عوض شد وقتی که بزرگ شدم گفتم بهش که تو مال منی

 

?He would always laugh and say Remember when we used to play

 

اون همیشه می خندید و می گفت؛ بازی هامونو یادت میاد؟

 

Bang bang! he shot me down… Bang bang! I hit the ground

 

من بهت شلیک می کردم بنگ بنگ تو می افتادی زمین بنگ بنگ

 

Bang bang! that awful sound… Bang bang! my baby shot me down

 

اون صدای مزخرف! بنگ بنگ من همیشه بهت شلیک می کردم… بنگ بنگ

 

Music played; and people sang Just for me… the church bells rang

 

موزیک نواخته شد آدم ها آواز خوندند کلیسا فقط واسه من ناقوس زد

 

Now he’s gone; I don’t know why And till this day sometimes I cry

 

حالا اون رفته و من نمی دونم چرا و تا این روز بعضی وقتا؛ می زنم زیر گریه

 

He didnt even say goodbye… He didnt take the time to lie

 

اون حتی یه خداحافظی هم نکرد حتی وقتی هم نگذاشت تا دروغی بگه

 

Bang bang! he shot me down… Bang bang! I hit the ground

 

اون به من شلیک می کرد بنگ بنگ من به زمین می خوردم… بنگ بنگ

 

Bang bang! that awful sound… Bang bang! my baby shot me down

 

اون صدای مهیب بنگ بنگ عشق من بهم شلیک می کرد 

 

* از زبان لیدی باگ *

باورم نمیشه که به کت گفتم میراکلسشو پس بده 😭😭

اما استاد فو گفت.... 

★فلش بک ★

مرینت من متاسفم ولی من تازه هویت هاکماث رو فهمیدم و از اتفاقات آینده میترسم برای همین تو باید میراکلس کت نوار بگیری و بیاریش پیش من

ولی استاد چرا باید میراکلس کت نوار رو بگیرم وقتی تو این موقعیت به اون بیشتر از هرکسی نیاز دارم 😐

تو نباید بیشتر از این بپرسی من خودم به این حرف تو فکر کردم اما الان تو نمیتونی اونو با خودت ببری چون فاجعه کت بلانک رخ میده 😐

چ.. چشم استاد 😭💔

★ پایان فلش بک ★

اههه تمرکز کن لیدی باگ 😭💔💔💔

تو مغزم درگیری شدیدی رخ داده بود تا اینکه ریشه افکارم با صدای کت از هم پاشید 

تو نمیتونی... ن.. نه.. من.. میراکلس.. عزیزمو.. به.. هیچ پ.. پیر.. خرفتی.. نمیدممممممم 😭💔💔(عر داداشی گریه نکن 😭😭) 

دیگه نتونستم گریه هاشو تحمل کنم😭😭 داشتم نابود میشدم 

هیچ حرفی نزدم 😭😭 کت رفت و من موندمو گریه هام.. 

★از زبان هیچکس😐🖤پ ن : بنفش هاکی_زرد فرد ناشناس😁★

ها ها ها 😈 کارت عالی بود 

متشکرم سرورم 😈

لیدی باگ ، کت نوار، شما دیگه آخر خطین 😈😈

قربان شما قول دادین منو وقتی نقشتون عملی شد آزاد کنین 😐

هنوز نقشه عملی نشده، صبر کن و میراکلس هارو برام بیار بعد میتونی آزاد باشی 😈 راستی من با خانم راسی (*******خودمونو میگه) کار دارم... ناتالیییی 😈

بله مستر اگرست 

به خانم لایلا راسی بگو بیاد اینجا حالا حالاها کار داریم باهاشون 😈

مثل هر مهره شطرنج که این روزا بهشون نیاز داریم 😈

دقیقا، لایلا و دروغاش هنوز به دردمون میخورن ولی یه زمانی میرسه که دیگه نیازی بهش نداریم ها ها ها 😈😈

★در همان ساعت پیش مرینت و کت نوار . پ ن : کت مست بوده و هویت لیدی یادش نی 😐★

مری.. باورت میشه میخوان تنها دل خوشیم ینی پلگو ازم بگیرن 

کت.. شاید لیدی باگ دلیلی داشته.. ش.. شاید تو نباید با هویت اصلی هاکماث رودررو بشی 

نمیتونم مرینت.. نمیتونمممممممم 

★پیش هاکی★

زمان انتظار به پایان رسید 😈😈 اوه چه گربه ی ناراحت و عصبی ای... پرواز کن اکومای شیطانی من و اونو شرورش کننن

★پیش مری و کت★

ببخشید اگه ناراحتت کردم عشقم (عر یمزنبنیخیت 😍) 

چی ناراحت؟ این چه حرفیه ❤

من دیگه برم پرنسس بای 👋

بای❤

★از زبان مری★

اه خعلی نگران پیشیمم 😭 تا حالا انقدر ناراحت نبوده 😭💔

داشتم فکر میکردم که یه دفه با دیدن اون خشکم زد.. با تمام توانم داد زدم 

کتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

اما دیر بود 💔 اکوما رفت توی حلقه کت و.... 

 

​​​​​​کاتتتتتت 😁

خعلی زیبا گذاشتمتون تو خماری 😁😎 

برا بعدی 15 لایک و کامنت 😃 یاححححححححححح 😈😈

​​​

 

​​​