😒Chloe VS Zoe😑

Felicia · 11:04 1400/03/22

سلام علیکم😐🍫✌

ازتون یه خواهشی دارم🙏

لطفا کلویی رو با زویی مقایسه نکنین🥺

برین ادامه💕✌

خب ببینین من دیدم که خیلیا زویی و کلویی رو باهم مقایسه میکنن😑

دلم میخواد هرکی اینو میبینه بدونه کار اشتباهیه😊

همونطور که میدونیم زویی از نیویورک اومده!🛬

جایی که آدری تمام مدت اونجا بوده🙃

زویی تمام مدت مادرشو داشته👩‍👧

چیزی که کلویی نداشته🙁

و همه میدونیم که مادر تاثیر گذار ترین زن توی زندگی بچشه و نبودش خیلی میتونه به بچه مخصوصا دختربچه آسیب بزنه🥺💔

بشخصه معتقدم آندره بورژوا یکی از بهترین باباهای میراکلسه چون هم مهربونه هم حرف گوش کن فقط شاید یکم سرش شلوغ باشه😉ولی یه پدر به تنهایی واسه بچه مخصوصاااا دختربچه کافی نیست🙂

تازه آقای X یا همون آقای لی که بابای زویی باشه هم هست...یعنی زویی از بچگی هم مامان هم باباشو داشته طبیعیه که خوش اخلاق باشه😌

رفتار کلویی تقصیر خودش نیست...😐🤗

نمیدونم آخه وقتی آدری دوتا شوهر داره چرا آندره زن نگرفته این کلویی یکیو داشته باشه؟فکر کنم خیلی عاشق آدری بوده😐😂💔

بهرصورت هرکی زویی و کلویی رو مقایسه کنه با من طرفه😐👿

همین❤راستی بگین ببینم کادوتون یه پارت LMLYD باشه یا CYBMF؟❤

😜انقدر اسم داستانام طولانیه مجبورم هی مخفف کنم😜