خوب خوب سلاممممم پارت جدید

💜طهورا^^

خوب همه تکراری بیدن😐

🍂هر فریب خورده ای را نمی شود سرزنش کرد^^🍂

🌈یعنی کسی که پشیمونه از کاراشو نمیشه همون اول سرزنش گرد باید ببینیم چی شده؟بعدش قضاوت کنیم^^🌈

این پست رمز داره هر کی رمزو می خواد زیر پست کامنت بده و بعدش بیاد گفتینو هلن اگه هلن مشکل نداره رمزو بگیره

هلن دقت کن که معرفی کنن کدوم کاربرن،و رمزو بده بهشون تا کامنت ندادن ندی=/

نویسندگانم می خواین بخونین بیاین گفتمان نویسندگان^^رمزو میدم^_^و قبلش کامنت داده باشین😉

آدرین

رسیو و در زدم که صدای پدر اومد:بفرمایید

رفتم توگفتم:سلامپدر با من کاری داشتید؟

گالیله:(همون گابریل/گابریل:از کی تا حالا من گالیله شدم؟/من:از همون وقت که...بگذریم شما وقتتونو صرف این گالیله نکنین)

گالیله:بله پسرم یه سوال داشتم ازت(اوه بابا مودب/گالیله:😡)

آدرین:بله بفرمایید؟(پدرته نه رئیس جمهور/آدری:شما؟/من:نویسنده هستم😎)

گالیله:تو هویت لیدی باگ و کت نوار رو می دونی؟

آدرین:اممممم...چیزه....نه.پدر چرا می پرسید؟

گالیله:چون....چون...(من هاگ ماثم بزار بگم کارت راحت میشه/گالیله:لو نده بیشعور/من:😐😑مودب نیست ظاهرش اینجوریه کلا آدمایی که مال عهد بوقن اینجورین/گالیله:😐)من...ها...(با داد/گالیله:شما شاهد باشید به من میگه گالیله،میگه با داد حرف می زنم،میگه بی ادب،حالا کی بی ادبه؟آخه من بی احساسم؟/شما:😑خدای احساس/گالیله:خدایا نجاتم بده از دست اینا/شما و من:😐)

آدرین:پدر...پدر...(پدرت تو کف اطلاعات من مونده چون من همه چیزو می دونم/آدری:تو چی رو میدونی؟/من:ب ت چ؟/آدرین:😐/شما:کی به بقیه میگه بی ادب)

گالیله:(با داد/گالیله:😐😑/من:یه بار دیگه بپری وسط رمانم از صفحه روزگار محوت می کنم)تو اصلا چی کار داری؟جوابمو بده

آدرین:نه

گالیله:می تونی بری تو اتاقت

آدری:باشه چشم

برگشتم به اتاقم اوووووف خوب شد نفهمید

برای بلک همه چیزو تعریف کردم و بلک انگار نه انگار همش داشت کممبر می خورد

آدرین:شب بخیر 

بلک:شب بخیر کممبر و خوابید

انگار منو نمی بینه😑

خوب این پارتم تمومید،دیگه بیشتر از این انتظار نداشته باشین😑منتظره کامنتاتونم ها😉