p8زندگی راز آلود من

Zainab · 09:33 1400/02/21

خوب،خوب خوشگلا من اومدم چطور مطورین؟

خوب با پارت جدید اومدم همونی که همه منتظرش بودینا😉ببینیم چی میشه بالاخره کشف هویت میشه یا نه😄

❄نفر اول:ادرینا

🌈نفر دوم:مرینت

اینجوری نگا نکنید انتظار ندارین که من هر دفعه افراد تکراریو بزارم هوم؟😁راستی یه سری جمله میگم تو هر پستی که می زارم نظرتونو بگین:/

🌹دانش،میراثی گرانبها؛و آداب،زیورهای همیشه تازه؛و اتدیشه،آیینه ای شفاف است.🌹

✅حالا این یعنی چی؟👇

🍒دانش مفید و مودب بودن و فکر درست ارثی است که همیشه می توان با خیال راحت گذاشت و رفت...🍒

اگه خوشتون نیومد لطفا بی ادبی نکنید😒

 

آدرین

ساعت 6 بود تبدیل شدم و رفتم برج ایفل دیدم لیدی داره همون حرفای مرینت رو میگه...

رفتم جلو و گفتم:سلام با نوی من

لیدی:سلام پیشی خوبی؟

کت:ممنون تو خوبی؟چی کار داری؟

لیدی:ممنون 2 تا موضوع هست که باید بگم 

کت:بگو

لیدی:موضوع اول اینکه حالا چند روزی آکوما نیست(الان روز 5 اون هفته هس)به دلیل اینکه کوآمی ارباب شرارت نیست،یعنی بیهوشه!!،2 باید کشف هویت کنیم

کت:چی؟نه...یعنی...اووووم اره...اما چرا حالا من اماده نیستم(زارت😐همش این دست اون دست می کنه،مگه کشف هویت نمی خواستی؟!)

یهو دیدم ویز اومد و گفت:نباید کشف هویت بشه چون مادر طبیعت مخالفه(می دونم الان میگین مادر طبیعت تو کدوم قسمتشه اما همه ی رمانا شبیه فیلمشون نیستن)مادر طبیعت سازنده ی معجزه گراست(تو رمان اینجوریه تو فیلم نیست)برگشتم خونه داشتم پیانو می زدم که ناتالی اومد

ناتالی:آدرین پدرتون بعد از شام کارتون داره

وقتی ناتالی رف به بلک گفتم:بلک به نظرت چی کار داره؟

بلک:نمی دونم کممبر بده گشنمه

شامم رو خوردم و به طرف دادگاه(اتاق پدرش😂💔)راه افتادم...

یاح یاح😈چی فکر کردین؟کشف هویت به این زودی؟عمرا!هنوز کار داریم😐خوب برای بعدی 4 کامنت و 2 لایک پر شد میدم😁راستی نظرتونو راجبه جمله ها بگینا خیلی مشتاقم بدونم😁بای تا های