p7زندگی راز آلود من

Zainab · 08:38 1400/02/16

سلاممممم خوفیت؟ببخشید پارت نذاشتم دوستان و ممنون که درک می کنید❤

🏆نفر اول:هلن جونم ممنون بابت نظر ارزشمندت

💦نفر دوم:نفس(فیلسیا بود ولی گفتم به نفس تقدیم کنم)ممنون نظر دادی

💫نفر سوم:شری،بازم ممنون بابت نظرت لاوممم 

آدرین

صبح با صدای ناتالی بیدار شدم.صبحونمو خوردم رفتم مدرسه،مرینت رو دیدم که داشت با خودش حرف می زد گفتم گوش بدم ببینم چی میگه؟

مرینت:سلام کت دو دقیقه دیر اومدی..نه این درست نیست کت هیچوقت دیر نمیاد...سلام کت ویز به من گفت:اونروز که کوآمی ها بیهوش شدن اسم منو داشته لو می داده بهت...نه...نه...نه...این خوب نیست واااای...

دیگه داشتم شاخ در می آوردم مرینت عصری با من قرار داشت؟!نه...نه...نه..(خنگول خودمی چه میشه کرد😂💔)تعحب کردم و رفتم جلو

آدرین:سلام مرینت

مرینت:شلام یعنی بلات یعنی ملام نه سلام

آدرین:خوبی مرینت:

مرینت:اینفدعه نباید به لکنت بیوفتی حواست باشه.ممنون نه خوب نیستم یعنی خوبم تو چطوری؟(ای بابا=_=)

آدرین:خوبم ممنون،اتفاقی شنیدم با کت قرار داری؟!

مرینت:آره!یعنی نه داریم فیلم می سازیم تو کت میشی؟(دروغ:/)

آدرین:آره بریم تو کلاس

مرینت:بریم

آلیا:سلام مرینت،سلام آدرین

نینو:سلام آدرین،سلام مرینت

آدرین و مرینت:سلام بریم تو کلاس

آلیا و نینو:بریم

رفتیم تو کلاس نشستیم سر جاهامون که خانم بوستیه اومد(جاهای تو فیلم)

همه ی بچه ها:سلام خانم بوستیه

خانم بوستیه:سلام بچه ها

که یهو دیدم مرد کبوتری دوباره شرور شده

خانم بوستیه:صبح امتحان دارد بخونید و برید خونه هاتون

تبدیل شدم و لیدی اومد بدون هیچ حرفی از پنجه ی برنده و لیدی از گردونه ی خوش شانسی استفاده کردیم و شکستش دادیم و رفتیم خونه

خوب واس بعدی ۵ کامنت و ۱۰ لایک و اگه پست نذاشتم ناراحت نشین و درک کنین تیز هوشان نزدیک😑بای تا های😁✋