🗡Love me like you do s2 p4🎓

Felicia · 16:02 1400/02/03

شوکولاتاااااان🍫🍫🍫🍫🍫

ادامه🌺🌺🌺

از زبان کاگامی:
وقت استراحت شده بود،آدرینا و مایکل رفتن بیرون قدم بزنن🚶🏼‍♀️🚶‍♂️
جون به جونشون کنی همو دوس دارن ولی به رو خودشون نمیارناا😑
تصمیم گرفتم منم یه سری به فیلیکس بزنم😉(نفس:میام میکشمت زنیکه ی ژاپنی چیکار فیلیکس داری اون مال آدریاناست!😑😑😑)
از پله ها رفتم،خیر سرم ورزشکارماا ۴ طبقه پله بالا رفتن که چیزی نیست!😗
رسیدم طبقه بالا که دیدم آدریانا داره میره تو آسانسور...
💙اوا!سلام کاگامی جان،اینجا چیکار میکنی؟
🗡سلام آدریانا سان!میرم یه سر به فیلیکس بزنم بعدش برگردم تو دفتر🤗
💙آها،خب باشه🥴😅
از آدریانا خداحافظی کردم و رفتم سمت اتاق استراحت،یه اسپرسو برداشتم با یه استارباکس،میدونم فیلیکس چی دوس داره😄
در زدم...
💛بیا تو...
🗡سلام😅
💛عه تویی!خوبی؟چخبرا؟...
🗡خوبم مرسی،قهوه میخوری🙂
💛البته!
🗡خب پس استارباکس برا خودم،اینم اسپرسو برای جناب تلخ پسند☕
💛مرسی😁
از زبان آدریانا:
یه اسپرسو گرفتم با یه کافی میکس...
رفتم سمت اتاق فیلیکس که البته مشترک بود...
درو یواش باز کردم که دیدم با کاگامی مشغول خوش و بشه و قهوشم میخوره...
فکر کنم دیر رسیدم🙂💔
نرفتم داخل،درو بستم داشتم میرفتم طبقه پایین که آرامو دیدم...
🌰سلام آدریانا جون،خوبی؟
💙سلام عزیزم،مرسی خوبم...
🌰گرفته ایا!..
💙چی بگم،برا فیلیکس قهوه میبردم که دیدم با کاگامی جان داره قهوه میخوره،اسپرسوش مونده رو دستم💔🥺
🌰عه خانمو،اینکه غصه نداره عزیزم!
اتفاقا من الان داشتم میرفتم اتاق استراحت یه فنجون اسپرسو برا خودم بریزم😁
💙عه!خب پس بیا این برا تو😃
🌰مرسیی،بیا بریم دفتر من با هم بخوریم...
💙بریم😋
دنبال آرام رفتم تو دفترش که کشف کردم چفت دفتر امیدواره!
🌰بشین...
جفتمون دیوونه ها نشستیم رو میز😂🤭
💙خب،از خودت بگو...
🌰خب من آرام آرامش هستم،به قول داییم یکی یدونه خل دیوونم...
💙😂😂
کلی با هم حرف زدیم ولی مگه این تایم استراحت تموم میشد😐
غرق حرف زدن بودیم که یکی در زد و بعد در باز شد:
✏ببخشید خانم امیدوار!؟...
آرامم عین این جن زده ها از رو میز پرید پایین😐💔
🌰جانم چیز یعنی بله بفرمایید😅
✏میخواستم بگم یه کار طراحی داخلی هست اشتباهی به من زنگ زدن وصل کردم اتاق شما جواب ندادین...
🌰شرمنده ولی تلفن من از چند وقت پیش خرابه آقای امیدوار،صدبار هم این اشتباه پیش اومده🙂
✏وااای،شرمندتونم!کاملا یادم رفته بود😅
🌰مشکلی نیست(ذهن آرام:دفعه صدومشه که یادش میره!کلا گیجه انگار😑)
💙تلفن مشکل داره!؟الان میگم بخش بودجه اوکیش کنن☺
🌰✏لطف میکنی/میکنید😄
💙وا!وظیفمه...
💛امیددددد!کجای تو؟این قسمت طراحیت مشکل داره پسر!امییییییییییید!؟😲😲
💛عه اینجایی...
✏بل با اجازه...
💛اینجای طرحت مشکل داره ببین...
✏خب جسارتا خودتون درستش میکردین...
💛خب میخوام بفهمی اشتباهت کجاست که دفعه بعد تکرار نشه دیگه پسر گل😐
✏لنگه ی باباتی ینیا تست دی ان ای نداده قبوله تو ۱۰۰٪ پسر فیلی ردخورم نداره😐😂
💛بله بله،حالا طرحو بگیر،برو تو اتاقت و درستش کن😑
✏چشم،پیشنهادی نداری؟
💛چرا برات نوشتم رو اون کاغذ کوچیکه😌
✏اوک،من برم...
💙به به فیلیکس...
💛تو کجا غیبت زد؟من منتظرت بودم💔😐
💙اومدم پیش آرام،شماهم که با کاگامی جان بودی دیگه منتظر من چرا!؟😒🙄
💛کاگامی دو دقیقه اومد بعد رفت تو دفترش...😐💔بعدم،تو مگه حسودی!😏
💙نخیر،من به چی اون دختره باید حسودیم بشه؟مدرک خوب ندارم،که دارم.قیافه ندارم،که دارم.خونه و ماشین و... ندارم،که دارم...!من هرچی بخوام دارم عاقا😑
💛ولی منو نداری😉
اینو با سیس خاص خودش گفت و بعد رفت،درم بست...😑
💙😳😳😳😳😳
🌰عخی،دوسش داری؟
💙خیلی🥺
🌰ناراحتی نداره دختر!خودم به عشقت میرسونمت،به شرطی تو هم منو کمک کنیا!
💙به روی چشااام!حدف امیدواره دیگه نه؟
🌰اوهوم😓🥵(خِجَلَت)
💙الهی،خیلیم بهم میاینااا😍(ذهنش:اوسگول اون همین الانم دوست داره😑😂)
از زبان خرخون(بنجیرو):
تایم استراحت شد...
رفتم سمت بوفه ی دونات برداشتم...🍩
عاشق قهوه بودم ولی سم بود برام...😔
برگشتم تو دفترم،کتاب مورد علاقمو باز کردم و نشستن به خوندن...
تو حال خودم بودم که در زدن!
🎓بفرمایید...
🗡سلام شیروگانه سان!
🎓سلام تسورگی سان!
🗡ببخشید مزاحم شدم،یه قرارداد داریم که فکر کنم متنش اشتباه داره،اگه وقتتون آزاده یه چکی بکنید ممنون میشم😊
🎓مزاحم چیه،حتما!بشینید الان چک میکنم...!
🗡چشم!
🎓خب...اوهععه!اینو کی نوشته؟جمله بندی خط اولش کلا برعکسه😑
🗡راستش طرف قرارداد نوشتس که خب به فرانسوی مسلط نیست😅
🎓مشخصه،انگار عربی زبانه...
🗡بله اتفاقا ساکن دبی هستن،چطور فهمیدین؟
🎓من به چندیدن زبان مسلط هستم از جمله بندیا میفهمم👍
🗡واقعا خرخونی😑
🎓انقدر بدم میاد همه اینو میگن!من به درس و علم علاقه داشتم و دارم همین!
🗡آهاا🙄
🎓چیه؟خوبه منم بگم به عنوان یه زن زیادی ورزشکاری!؟😒
🗡اون به خودم مربوطه!!! اصلا تو چیزی از هنرهای رزمی حالیته!؟😡
🎓قبل از هر چیز من از یه خاندان ژاپنیم که مادرم رزمی کاره پس بله!😡
🗡بهر...
💛چخبرتونه؟صداتون کل شرکتو برداشته!🤨
💙من بیرون بودم،صداتون تا اونجام میاد😑
🗡🎓گومن😥😥
💛کاگامی!برگرد به اتاق ورزش...
🗡چشم...
🎓من متن قراردادو میرسونم دستت...
🗡باشه👍