🌸Love me like you do s2 p3💚

Felicia · 09:12 1400/01/29

همگی با نهایت هیجان بپرین ادامه!

راستی،روز در میون پارت میدم یعنی فردا CYBMF باز پس فردا LMLYD❤❤

از زبان مرینت:
ماشین جلوی شرکت نگه داشت...
🌸مرسی برایان!😊
🧣خواهش میکنم پرنسس😜(نفس:اوهوع!دیالوگ کتو چیکار داری مرتیکه!😡😡😡)
🌸من دیگه برم،فعلا خداحافظ💕
🧣آخر ساعت منتظرتم،بای😉
از ماشین پیاده شدم که یه ماشین دیگه کنار ماشین پارک کرد و...
آدرین پیاده شد!کِی ماشینشو عوض کرد؟!
یه سر به نشونه سلام تکون دادم و
طی یه تصمیم آنی(تو هم مثل فیلیکس بیشعوری!)خم شدم داخل ماشین و گونه ی برایان رو بوسیدم!
🧣آی آی آی!پرنسسِ سوء استفاده گر!پاشو گمشو بینم!😂
🌸ببخشید مجبور بودم😅
🧣بیخی عزیزم،حله😉
از زبان آدرین:
ماشینو کنار ماشین قرمز رنگ پارک کردم که مری پیاده شد ازش...
سمت راننده هم مایکل نشسته بود...
داشتم به همین فکر میکردم که ماشین مایکل رو تو پارکینگ و پیامی که رو گوشیم بودو دیدم‌‌‌...
💬❤سلام!کجایی پسر؟هنوز نرسیدی؟
پس اون پسره مایکل نیست!؟
منم پیاده شدم...
مرینت تا منو دید یه سر تکون داد و در ماشینو باز کرد،خم شد و گونه ی پسررو بوسید!😳
حرفای اونروز فیلیکس تو بیمارستان تو سرم اکو شد:💛فرض کن بهوش بیاد و با خبر نامزد کردن مرینت مواجه بشه!قیافشو باید ضبط کنی😂😉😐💔
مرینت،نامزدی،زنگ زدن گوشیش ت بیمارستان و برایان!
یعنی این پسره همون برایانه!؟!
تو افکار خودم بودم که صدای رفیق فاب عزیزم که الان کارمندم بود منو به خودم آورد
🧢الو؟دادا چرا کنار ماشینتی برو تو دیگه!
💚عه!سلام نینو..چیزه الان میام،بریم...
از زبان مرینت
وارد مجتمع شدم...
عاشق دیزاینش بودم!
آلیا اومد سمتم...
📹سلااااااام چطوری دخملیییی!؟
🌸سلام آلیا،خوبم میسی😘
❤سلام خواهر خانم خودم!با کی اومدی؟
🌸سلام مایک،با برایان😁
💌مایکل دوپن چنگ!...
❤جونم؟
یعنیا کپ کردم!جونم؟حتما اشتباه شده...
💌پاشو بیا ببین کدوم میزو میخوای برداری...
اتاقو با من و تسوروگی سان شریکی...!
❤اووووومدم😃
💚سلام بچه ها،فیلیکس اینا اومدن؟!...
📹سلام آدرین،نه😅
👑🎸سلام!...
💜سلام...😐
🖌سلاممممم!
بهد از اومدن آدریانا و فیلیکس...
💛خب،تقسیم بندی دفاتر اینجوریه:
دفتر شماره ۱:طبقه ۸۰ بالای مجتمع مربوط به معماری،دکوراسیون و رئسا،آدریانا،من،آقای امیدوار،خانم آرامش و...
دفتر شماره ۲:طبقه ۷۹ مربوط به طراحی و خیاطی،آلیا،مرینت و...
دفتر شماره ۳: طبقه ۷۸ مربوط به بازرگانی،آدرین،نینو و...
دفتر شماره ۴: طبقه ۷۷ مربوط به هنر و موسیقی،لوکا،کلویی،جولیکا،ناتانائیل و...
دفتر شماره ۵: طبقه ۷۶ مربوط به ورزش،کاگامی،مایکل،آدرینا و...
دفتر شماره ۶: طبقه ۷۵ مربوط به درس و تحصیل و مطالعه اینجور چیزا،بنجیرو و...                                                    دفتر شماره ۷: طبقه ۷۴ مربوط به شیرینی پزی که از فردا کارش شروع میشه،برایان چنگ،بریدجیت چنگ و...
بقیه ی طبقات هم کارمندای دیگه هستن که تو دفتراتو مشخص شده نظارت کدوم طبقات به عهده ی شماست،همگی برین سر کارتون...
هوووووووف! خداروشکر که با آدرین یه طبقه فاصله دارماااااا،تازه برایان و بریدجیتم هستن!
خب دوستان،مدارک تحصیلی کاراکترا ایناست:
آدریانا:مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
فیلیکس:معماری
آدرین:مدیریت بازاریابی بین المللی
مرینت:کارشناسی ارشد طراحی لباس
مایک: مدیریت ورزشی
آدرینا:رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی
لوکا:کارشناسی ارشد آهنگسازی
کلویی:آواز کلاسیک
کاگامی:دکترای فیزیولوژی ورزشی
آلیا:کارشناسی ارشد طراحی و دوخت
نینو:بازرگانی بین‌الملل
آرام:طراحی داخلی
امید:طراحی معماری
بنجیرو:دکترای آموزش ریاضی
...
خب مودونم میگین آدریانا که مدیریت سیاست گذاری بازرگانی داره چرا با فیلیکس اینا میوفته،چون جزو رئسای ارشده و با فیلیکس تو یه طبقه میوفتن،مثل گابریل و فیل که گابریل در اصل طراح مد و فیل معمار(فیل ۱۰۰ هزارتا شغل داره دیگه چ کنم؟😂😅😑)بودن ولی با هم تو یه دفتر کار میکردن چون رئسای ارشد بیدن...