💕🤯LMLYD🤯💕

Felicia · 04:21 1400/01/22

سیلللللللللللام🍫🍫🍫🍫
چوطوریننن؟🍬🍬🍬🍬
چخبراااااااا؟🍭🍭🍭🍭
عاقا مزاحمتون شدم که راجب LMLYD یه سری توضیحاتی بدم💕💕
اول اینکه میدونم خیلی گیج شدین با اینهمه شخصیت!🤯
ولی باید به عرض برسونم که قراره همینن روال پیش برم و شخصیت ها خیلییی بیشترم میشن!😅
دوم اینکه قراره با پیشینه ی همه شخصیت ها آشناتون کنم! چه فرعی چه اصلی😋
خلاصه اگه گیج شدنو دوست ندارین توصیه میکم اصلا ادامه ندین خوندن داستانمو🙃
سوم اینکه ممکنه خیلی شخصیت ها فقط یک یا دو پارت بیان و بعد برن،خیلیا هم دائمین😄
به طور حدودی نزدیک بیست تا شخصیت اصلی داریم😲
بعد اینکه ممکنه بزنم یه عده رو بکشم😐
چهارم اینکه میخوام به هر زوج داستان به یه اندازه توجه کنم و براشون پارت بدم ولی به زوج اصلی بیشتر از همه☺
اصولا ترجیح میدم شخصیتای اصلیم مری و آدری نباشن چون بعد که یهو بیان از گوشه ی داستان به وسط جذاب تره از نظرم😉
پنجم اینکه من کلا قابل پیشبینی نیستم،ممکنه لوکا و کلویی،مری و آدری یا هر زوج دیگه ای بهم بزنن و حذف بشن🤫
مثلا احتمال داره آخر داستانم آدرین با کلو و لوکا با مری باشن😆یا بدتر،آدرین و لوکا و مری و کلو🤐😁یا حتیییی آدرین و کلو،لوکا و آدریانا مری و فیلیکس🤯🤯🤯(عمق فاجعه!)
خلاصه حسابی قراره سورپرایز بشین😜🤭
کلیم حرصتون میدمم😈
دیگه اینکه...
عاقا من رو آدریانا و فیلیکس خیلی فوکوس میکنم تا حدی که ممکنه مری و آدری دوماه از داستان حذف بشن و بعد برگردن🧐
به طور کلی سعی موکونم گیجیاتون رو رفع و سپس گیجی های بیشتری ایجاد نموده و از حرص دادن شمایان لذت ببرم😐😂😅
احتمالا از هفته دیگه یا حداکثر دو هفته دیگه پارت جدید LMLYD رو تقدیم کنم🤗
هیچ دگر،به نظرسنجی بپاسخید،فعلا بابای😇

بنا به دلایلی مثل حذف شدن اتفاقی گابریل از پوستر LMLYD حس میکنم باید بکشمش😐

بکشمش یا نکشمش؟😇😈