🍲 رستوران عشق 💓 p11

🍫Helen🍫 · 08:13 1399/12/04

بپر ادامه 👇

p11

🐞: آلیا هست می‌تونه مراقبم باشه😐 

 

 

 

 

بیا پایین 😈 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایین تر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب دیگه آروم تر

 

 

 

 

 

 

 

🐈: اما آلیا گفت که قراره بره تور پیش خانوادش (تور یکی از شهر های پاریسه)😐 

🐞: اووو پس..تنها میمونم 😐 

👤: اما نباید تنها بمونین متاسفانه امروز بیمارستان خیلی شلوغه 😐 

(دکتر رفت ) 

🐞: پس چیکار کنم برم چین؟😐 

🐈: آره پاشو چی میگی تو میگه تنها نمون بعد میخوای بری مسافرت 😠

🐞: پس چیکار کنم😕😐 

🐈: اممم من پیشت میمونم😓

🐞: چیی؟😲 

🐈: خونه خوب چیه میخوای ببرمت خونه مامان بابام😏

🐞: دیگه چی😓 بعدشم اینجوری مزاحمم میشی😓

🐈: نه چه مزاحمی فقط یه شبه دیگه😓 

🐞: اممم باشه😓 (قبول کرد😑)

🐈: من میرم حاضر شدی نیا یعنی بیا 😓 

(زنگ زد به مامانش) 

🐈:الو امم مامان چیزه.. 

🐰: الو پسرم چی شده 😕 

🐈: اممم خب یکی از کارکنان مون خب مریض شده و نباید تنها بمونه و کسیو نداره پیشش باشه... فقط یه امشبو 😓

🐰: و تو میخوای پیشش بمونی😑 حالا کدوم کارکنت

🐈:اههه مرینت 😅 

🐰: یه دختره؟😲 

(من: نه پسره😂) 

🐰:مشکلی نیست 😓 

🐈: باشه خداحافظ 👋

(قطع کرد) 

🐞: خب من حاضرم 😓 

🐈: باشه بریم

از زبان آدرین

سوار ماشین شدیم