کمی جوک.....

Atusa · 19:32 1401/01/02

خب از عنوان معلومه

ادامه شما را میطلبد

معلم:استعدادتون رو پیدا کنید

من:پس من میرم

معلم:کجا؟

من:لیوای باید بهم یاد بده تایتان بکشم

معلم:😐

من:🙂

کلاس:😂 

 

مامان:ما میخوایم بریم جایی میتونی تنها خونه بمونی؟

من در ذهن:شینههههههه/اوی اوی اوی/آریگاتو/ایچی نی سان/گامباره گامباره/یوعایمو/کامونا/کنییییییی

من:ها...حتما

مامان:😑

من:😁 

 

اوتاکوها وقتی خونه تنهان:

گسترش قلمرووووو(حرکت انگشتا مثل گوجو) 

تمرین کردن دیالوگ ها

انیمه رو مانیتور بزرگ

خالکوبی مثل سوکونا و اینوماکی و ماهیتو

درست کردن دفترچه دث نوت

باند پیچی کردن خود مثل دازای و زک 

 

من وقتی نت بینهایت دارم و پریز کنار تختمه و شارژرم پیشمه و کسی نیست بهم گیر بده بشین پا درست:

عههه من که این انیمه رو امروز شروع کردم چرا تموم شدددد

 

دو شخصیت جالب:

آدرین:شیز جاست ع فرند

کازوتورا:همش تقصیر مایکیه

مرینت:😐

مایکی:😐