سیاه قرمز پارت، ۸

nilofar zare · 18:53 1400/12/24

♥سیاه قرمز🖤پارت۸

☆ مارک سرو وعضش درست کردم با ساردین داریم نقشه میکشیم برای دخترا 

♡ واای جولیا بیچاره ها بدبختشون کردیم
~اره خیلی پدرشون در اومد 
(البالو:« شما زلزله هستین زلزله)
(♡ افتخار داری)

بچه ها جولیا برا من  مرینت برا ادرین بریجت برا ساردین꧂
@ بزن بریم
☆حله بریم
☆ بچه میام بریم شهر بازی
♡ اخ جون بریم
~من هستم
&منم میام
♡ بزارین به نینو الیا هم بگم
☆ باش بگو من خودم به نینو میگم تو به الیا
~ منم به رز میگم
& منم به ارژان میگم

☆ شماره ارژان بده من من خودم میگم شما به دخترا بگین
دخترا همگی باهم:« حله
☆ خب بچه ها نقشه برای پسرای جدید من توضیح میدم شما برین برنامه ردیف کنید تا دخترا حاضر شن
(نینو٪ ارژان♕)
♕سلام من ارژان هستم پسر عمه بریجت مرینت مارک من عاشق مرینت هستم (البالو:« هیچی  دشمن وارد میشه )
♕ خب من ۲۲سالم شیمی میخونم 

(نکته: توجه:   الان مکالمه مرینت الیا)
(الیا∆)(کلویی¥)
♡ الو سلام الیا  با برو بچ میخواهیم بریم شهر بازی حاضر شوبیا
∆ باش مرینت میخوام یه چیزی بهت بگم
♡ بگو پرتقالم
∆ نگاه بلوبری من عاشق نینو شدم ولی نینو من دوست نداره
♡ اوهه عزیزم چرا که دوست نداشته باشت خیلی هم دلش بخواد
∆ نه اخه  یه هفته پیش کلویی ب*و*س کرد
♡۰چیییی غلط کرد پسره روانی  بی سر و پا
∆ هق... هق (بهار:«نقطه ها نشانه گریه)
∆... مرینت نمیدونی چه عذابی کشیدمـ
♡ باش خودت ناراحت نکن بعد خودم جولیا یه بلایی سرش میاریم
∆ باش....
♡ خدافظ عشقم خیلی به این چیز ها فکر نکن
♡اخی الیا بیچاره
( البالو:« هق هق دلم سوخت براش...)
(اناناس:« اِهــ   چه عجب دل تو سوخت)
( تمشک:«اینا دارن هم میکشن شما برین ادامه تا من وایسَم هرکی مُرد فاتحش بدم)

☆ خب بچه ها ما میریم اون طرف دخترا شما برین  کلبه وحشت تا ما بیایم
♡و~و∆و&وπ: اکی
( مری♡ ادری☆)( ساردین@ بریجت&)
( جولیا ~ مارک꧂)
(رز π: ارژان♕)
(الیا∆ نینو٪)
(کلویی  ¥ لورنز÷)
زوج ها و اسماشون😊👆🏻

خدافط کیوتا نظر یادتون نره بزارین موضوعات
۱٠ تا قدر من بدونین نویسنده های دیگه۲٠ ۳۴ تا نظر میخوان
😘😘💋❤♥
البالو: بلی بلی 😁قدرشو بدونین بای بای 😘