سلام برید ادامه به درد و دل کاراکتر های انیمه گوش بدهیم •-•

لیوای: میگن دختری که با عشقش مثل یه پرنس رفتار میکنه

معلومه تو دستای یه ملکه بزرگ شده...!!!!

والا هر کی به ما رسیـد ننش تایتان بوده 

 

 

 

دازای:به یه مراسم دعوت شدم که توی کارت نوشته بود فقط با کراوات مشکی، رفتم به مراسم رسیدم دیدم بقیه پیراهن و شلوار هم پوشیدن!

 

 

 

گوجو:امروز یه دختره زنگ زد گفت:شماااااا؟!

منم گفتم:ببخشید اشتباه برداشتم ...!!

 خودش مُرد از خنده ....فردا تشییع جنازشه!!!

ایرانسلم زنگ زد گفت خیلی بات حال کردم،

یه هفته بهت اس نمیدم حال کن

 

 

 

ناروتو:امان از دسته این مانکنای جلوی مغازه ها

امروز دماغ یکیشونو گرفتم بهم گفت مرض داری ؟

نگو صاحب مغازه بود!

 

 

 

مینتا:شنیدی میگن چشای طرف سگ داره پاچه مونو میگره مارو اسیر خودش میکنه

فکر کنم چشمای من الاغ داره

لامصب جفتک میزنه همه رو میپرونه!

کپی ممنوع با تشکر :|