سیاه قرمز پارت ۷

nilofar zare · 09:04 1400/12/03

♥سیاه قرمز 🖤پارت7

♡ وای خدا فکر کنم بلند شه میکشمون
☆ واای سرم خدا چی شد اخخ ( اناناس:« هییچ عزیزم مرینت گل کاشت) 

☆ نننن مرینت اگه دستم بهت نرسه خفت میکنم پاشدم یه برگه بود برش داشتم داخلش نوشته بود معذرت میخوام ولی امروز روز شوخی هیچ کدومتون تقویم نگاه نمیکنید همین بلا سرتون میاد یه داد بلندی زدم وقتی بلند شدم دیدم مارک با سر وعضع نا جور داره حرف میزنه میاد پیش من خدا شفاش بده(اناناس:« امیـــــــن مخصوصاً خودتو 😂) 
☆ مردم وجی دارن منم کله پوک دارم) 
 

اناناس:« گمشو
☆ ببند گاراجتو 
اناناس؛:« الاغ 
☆گاو
( بهار:« تا اینا هم کچل کنن بریم فلش بک مارک بدبخت) 
( مری♡ ادری☆)( بریجت&  ساردین@)
(مارک꧂ جولیا~)

فلش بک•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

گرسنم بود گفتم اهای اهالی خونه من مردم من گرسنم꧂
~ اه  بیا ماست با نون بخور
بده که مردم از گرسنگی ꧂
~ بیا
وقتی لقمه اول خوردم تند تند بود سریع اب که داخل لیوان بود کنارم خوردم دیدم تلخ بود  از تنگ  اب برداشتم وقتی از گلوم رفت پایین شور شور بود  بعد انقدر شورم. شده بود که اصلا فکر نکردم اب میوه که تو دست جولیا بود گرفتم یه نفس خوردم اه اه 🤢 داخلش مشروب بود با  قرص جوشان اقا حالم بد شد هم مست شده بودم هم حالم بد بود دارم در وری میگم میرم بالا  تو اتاقم. یه کاغذ هم تو دستم بود꧂
پایان فلش بک•••••••••••••••••••••••••••••••••••••
☆ مارک یه کاغذ تو دستش بود دری وری میگفت راه میرفت   کاغذ ازش گرفتم نوشته بود ببخشید ولی امروز روز شوخی  تقصیر خودت تقویم نگاه نکردی    اقا  اینا دیوونه هستن  معلوم نیست چی دادند به این بدبخت حالش اینجوری کاغذ دادم دستش رفتم دنبال بقیه 
البالو:« به قول ادرین شما روانی هستین
~ تو ببند وجی
♡ اره  ببند اون دهن زشتت 
(تمشک:« اقا دعوا دعوا مرینت با بیل  جولیا با   کلنگ  البالو با اره برقی)
☆  داشتم میرفتم  دیدم ساردین   پخش زمین پاش  گرفتم بالا داره قر میده  

فلش بک•••••••••••••••••••••••
@ خواب بودم دیدم یکی محکم زد تو پام گفت  زلزله  پاشدم  یه میز جلوم بود  پام گیر کرد قدش با سر رفتم تو ظرف ماست  بعد همون موقع گوشیم زنگ خورد اهنگ ساسی بود  با درد پاشدم قر دادم 
 بعدش یه کاغذ افتاد جلو پام هم اومدم برش دارم پام لیز خوردم و بیهوشی 

بای کیوتا نظر۷تا. ۵تا هم لایک کنید