یه دو تا عکس سم+جوک😂✌

🌸Saniya🌸 · 22:06 1400/11/08

اول عکسا😂

نهههه هاگی ماگی لیدی رو نخورررررر😭😂

زدانش دل پیر برنا بود😂😂😂

حالا جوکا😂

ناتالی تو فصل اول گابریل رو صدا میزنه😂 : آقا

فصل ۲ : آقای اگرست

فصل ۳ : آقای گابریل اگرست

فصل ۴ : اقای گابریل

فصل ۵ : گابریل

فصل ۶ هم حتما😂💔 : گابی گابی😂

😂🐞😂🐞😂🐞

آدرین : مامان برا تفلدم چی میخلری(مامان برا تولدم چی میخری)

مامان آدرین : بسته بالا بالا تا مثل انسان حرف بزنی

😂🐞😂🐞😂🐞

لیدی باگ را گفتند😌چه کسانی بهترین هستند؟

لیدی باگ گفت آنان که حمایت میکنند و کامنت میدهند

من : لیدی جان لایک داری😹👌

😂🐞😂🐞😂🐞

مرینت : ادرین

ادرین : اوه اون دختری که عاشقشم

گابریل : اون لیاقت تو رو نداره

ادرین : مطمئنی منو از یتیم خونه نیاوردی؟

گابریل : با تو نبودم شل مغز

(جرررر شل مغز😂👌)

😂🐞😂🐞😂🐞

مرینت : من عاشق یه نفرم که فامیلیش اگرسته

ادرین : اوه مرینت باورم نمیشه تو تمام این مدت عاشق پدرم بودی

من : آدرین اینگار برادر گم شده ی انیشتیه😂💔

😂🐞😂🐞😂🐞

لوکا : ادرین مرینت مثل چیه؟

ادرین : مرینت فقط یه دوسته (She is just a friend)

لوکا : پس اگه اون فقط یه دوسته میشه باهاش قرار بزارم

ادرین : گردنتو میشکونم

🐞😂🐞😂🐞😂

ادرین : ناتالی چرا آرایش میکنی

ناتالی : برای اینکه زیبا به نظر بیام

ادرین : پدر به نظرم تو هم به ارایش نیاز داری

گابریل : ...

😂🐞😂🐞😂🐞

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده!

بدان عاشق نگشته ، جرمی بد قولی کرده!

😂🐞😂🐞😂🐞

من : تو که گفتی کت بلنس کشف هویته😭!

جرمی : من گفتم انشالله 

😂🐞😂🐞😂🐞

مرینت : سلام

ادرین : سلام

مرینت : غذا چی خوردی؟

ادرین : غذا چی خوردی؟

مرینت : هعی ازم تقلید نکن

ادرین : هعی ازم تقلید نکن

مرینت : دوست دارم💖

ادرین : من غذا مرغ خوردم

مرینت  : ...

🐞😂🐞😂🐞😂

مایورا خطاب به کت نوار : هر بار این لیدی رو دلشو نبر و نرو 
این چشمای نازشو ببین و بعدش برو

کت نوار : لیدی باگ نروووو

مایورا : یه تختش کمه :|

😂🐞😂🐞😂

سانیا : اههههه روانی شدمممم از دست ادرین

مرینت : برای چی

سانیا : ایندهههههه چراااا نههههههه

مرینت : هق بانیکس بهت گفت ، پس درست گف:`)

........................

گابریل : یعنی تو اینده هنوز هم لیدی باگ و کت نوار رو شکست ندادم

ناتالی : آینده رو که روی سنگا ننوشتن

😂🐞😂🐞😂🐞

مرینت : ادرین

ادرین : بله

مرینت : من شیز جاست ا فرندم؟

ادرین : اره

مرینت : لطفا بز نشو :`)

🐞😂🐞😂🐞😂

پلگ : ادرین

ادرین : پدر

پلگ : ادرین

ادرین : پدر

پلگ : پدر

ادرین : بله

پلگ : اخ چی گفتم

(بی معنی بید😐)

🐞😂🐞😂🐞😂

هاکماث : تباه اون روزی که میبازی

لیدی باگ : بهتره بگی تباه اون روز هایی که میبازی :`)

🐞😂🐞😂🐞😂

هاکماث استوری میزاره میگه دفعه بعد برنده میشم یکی تو 

کامنتاش میگه یه ساله داری همینو استوری میزاری برنده میشم 

پیش زنت مایورا :|

😂🐞😂🐞😂🐞

بسه دیه😐😂 
بای😂✌