عشق بی انتها 3

نیلوفر مهدیزاده · 08:23 1400/08/22

جان هرکی دوست داری لایک و نظر بده اگه ندی دیگه رمان ی رمان🙄🙄🙄

ادرین رو بغل کردم و کلی ماچ مالیش کردم حواسم نبود انقد ماچش کردم که یهو لبوشو ماچ کردم 😶😶🤭 خوشبختانه تو اتاقش بودیم ولی در چار تاق باز بود بغلشکردم و گفتم ممنونم ادرین بهترین هدیه ای هست که گرفتم به خونسردی گفت خواهش میکنم شروع کردم به دیدن رنگاش  همه نوع ابی همه نوع قرمز سبز... گفتم نمیدونم چطوری ازتتشکر کنم خودم دماهه دارم پس انداز میکنم 100 دلار در اوردم که بتونم بخرمش 

نقاشی ای که مرینت کشید

 

نقاشی ای که مرینت کشید 

ادرین از خوشگلی نقاشی قش میکند 

فردای اون روز نقاشی رو قاب کرد و زدم به دیوار اتاق مشقامو نوشتم و ی اهنگ برای خودم پلی کردم (SG lisa dj snak ozuno megen) و راهی پارک جلوی خونه شدم با ریتم ملایم راه میرفتم ماشین ادرین رو دیدم دست تکون داادم ماشین واستاد ادرین اومد سمت و بغلم کرد گفت سلام حدس بزن چیشدهههههههههههههههههههههههههههههههههههه

چیشده که انقد خوشحالی

پدرم اجازه داد که باهات به سینما بیاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم (گابریل کجیی نگا چیکا کری با بچت که برای سینما رفتن با عشقش باید  اجازه بگیره) یه ابر شرور  پیداش شد تبدیل شدیم و رفتیم اونجا ادرین دستمو از تو دستش ول نمیکرد دستمو از دستش کشیدمبیرون منو نگیر لطفا